מאמרים על מיטות מתכווננות

כיצד שינה טובה משפרת ביצועים לספורטאים מקצוענים וחובבים?

מיטה מתכווננת ואולימפידה

נותנת החסות הרשמית של הוועד האולימפי, סוויס סיסטם, מסבירה למה שינה חשובה לספורטאים מקצוענים וספורט חובבים:
מדוע השינה חשובה עבורה ספורטאים? איך מזהים מחסור בשעת שינה? כיצד שינה משפרת את הביצועים לספורטאים בוגרים ומתבגרים? כמה זמן ספורטאים צריך לישון? ואיך מיטה חכמה תסייע להם בשינה טובה לשיפור הישגים וביצועים ספורטיביים?

שמעת על המיטה החכמה ? המיטה החכמה של חברת סוויס סיסטם תשנה את כל מה שחשבת לגבי מיטה!

מיטה חכמה לספורטאים: סוויס סיסטם תומכת במשלחת האולימפית הישראלית
ספורטאים מקצוענים וחובבים מכל הענפים זקוקים לשינה טובה על מיטה שמתאימה לספורטאים והקפדה על שעות ואיכות השינה.
סוויס סיסטם מתמחה במערכות שינה מתקדמות בישראל כבר שנים רבות ועתה היא גם  נותנת החסות הרשמית של הוועד האולימפי, כאשר המטרה העיקרית היא לסייע לעתיד הספורטיבי בישראל ולהציב את השינה הטובה בראש סדר העדיפויות של הישראלים בכלל והספורטאים המקצוענים והחובבים בפרט.

חבר משלחת ישראל לטוקיו ואלוף אירופה בהתעלמות שזכה למדליות והישגים רבים, אלכס שטילוב, מקדם את חשיבות השינה בישראל עם  Smart Bed (סמארט בד) הראשונה בישראל, שטילוב ישן על מיטה חכמה של סוויס סיסטם המתאימה את עצמה אליו, עוקבת אחר נתוני שינה רבים ומספקת המלצות לשיפור השינה – המיטה תסייע לו ולספורטאים רבים בישראל לשפר את הבריאות הפיזית והמנטלית, תסייע באימונים ותשפר את הסיכויים להצליח בתחרויות.
המיטה החכמה, המגיבה לפקודות קוליות, תנטר את השינה של כל ספורטאי או אדם בישראל: מדדי דופק, ציון איכות שינה, נתוני נשימה, מדדי שינוי תנוחות, פילוח נתוני שינה עמוקה וקלה, זיהוי נחירות והטיית ראש אוטומטית להרגעת הנחירות ומדדים רבים נוספים שירוכזו לדו”ח עם המלצות לשיפור.

סוויס סיסטם מביעה אמון מלא בספורט האולימפי, גאה בספורטאים האולימפיים המייצגים את ישראל בעולם ותעמיד לראשותם את מערכות השינה המתקדמות ביותר בישראל.

מחסור שינה אצל ספורטאים
שינה לא איכותית או מחסור בשעות שינה בקרב ספורטאים עלול להזיק למצב הבריאותי והנפשי של האדם הממוצע, כשמדובר בספורטאים ההשלכות יכולות להיות הרסניות ולעיתים בלתי הפיכות במקרים כדוגמת פציעות חמורות והפסד בתחרות או משחק מכריע.
אם אתם לא מרגישים תחושת עייפות כללית אין זה סימן שישנם מספיק או שהשינה שלכם הייתה איכותית, ישנם מקרים רבים שיכולים להצביע, בין היתר, על מחסור בשינה אצל ספורטאים מקצועיים וספורטאים חובבים

: חוסר בריכוז, תשישות מהירה, זמן תגובה איטי מהרגיש, פציעות ומחלות בתדירות גבוהה יותר ובהחלמה איטית יותר, עצבנות יתר ועלייה בדיכאונות והחרדות כתוצאה מהפסדים וטעויות.

בריאות פיזית ונפשית: איך שינה טובה תשפר את הביצועים של הספורטאים?
כל אדם מכיר את גופו, רובנו מבינים ששינה טובה עוזרת לבריאות שלנו וכן גם למצב הרוח שלנו, אך איך שינה משפרת ביצועים ספורטיביים? שינת לילה רציפה ואיכותית הכרחית לשימור ושיפור הבריאות הגופנית והנפשית, השינה ממלאת תפקיד מרכזי ביכולות השיפוט שלנו, הזיכרון והלימוד.
בראש ובראשונה השינה החשובה לכל אדם, הופכת לראש סדר העדיפויות בקרב ספורטאים הדואגים תחילה לגופם ומצבם הפיזי, שינת לילה מסייעת לגוף להתאושש אחרי מאמץ גופני ניכר ובמהלכה הגוף מחלים ותאים ורקמות מתחדשים, תפקודי הלב וכלי האדם משתפרים, חלה ירידה בסיכוי לחלות וכן הגוף מאיץ את החלמתו עם יצירת ציטוקינים (חלבונים האחראים לבסיס התקשורת בין מערכת החיסון לרקמות הגוף).

ספורטאים מקצוענים וחובבים שישנים על מיטה איכותית המותאמת לגופם, יצליחו לשפר הביצועים שלהם באימונים ובתחרויות ויעלו את מדדי המהירות, זמני התגובה, יכולות קוגניטיביות, הדיוק והמוטיבציה – כל אלו קריטיים להישגים ספורטיביים בכל רמה ובכל ענף.

ספורטאים מודעים ליתרונות ששינה טובה מספקת עבורם על בסיס יומי, יתרונות הבריאותיים המובהקים של שינה טובה על גוף האדם ובמיוחד בקרב ספורטאים וכן גם ההיבטים הרגשיים והנפשיים משתפרים גם הם (פחות דיכאון, לחץ וחרדה) כאשר השינה טובה, רציפה ומוקפדת.

כמה זמן ספורטאים צריכים לישון? מתי הם הולכים לישון?
ספורטאים מקצועניים וחובבים זקוקים לשינת לילה איכותית שאורכה הוא בין 8 ל – 9 שעות שינה בלילה, ספורטאים מקצועיים מתבגרים ישנים בין 9 ל – 10 שעות, על אף המאמץ הפיזי הרב הספורטאים הבוגרים והמתבגרים ישנים רק מעט יותר מהאדם הממוצע.
מתי ספורטאי הולך לישון? שאלה זו תלויה ברמה המקצועית וביעדים של כל ספורטאי, כדי להצליח לישון שינה טובה לאורך זמן, על כל אדם ובמיוחד על ספורטאים לבנות מסגרת שינה וככל שיקפידו יותר על השעות כך שעות השינה יתקבעו, ספורטאים מקצועיים יקפידו יותר על שעות השינה שלהם כאשר לרוב ילכו לישון בין 9 ל- 10 בערב ויתעוררו בין 6 ל – 7 בבוקר.
במיטה החכמה של סוויס סיסטם ניתן לסייע בהתעוררות באמצעות כיוון שעה שבה המיטה תעבור לתנוחת בוקר, תנוחה זו תבטיח התעוררות ותסייע לספורטאים להקפיד על מסגור שעות השינה ועמידה ביעדים.

דעות מומחים רבים לגבי תנומה או שנת צהריים חלוקות, בעוד שבחלק מהדעות נראה שתנומה במהלך היום עלולה להזיק לאדם הממוצע, הספורטאי המקצועי וחובבני יכול לשפר את הערנות והביצועים שלו בתנומת יום קצרה, בשעות מוקפדות ובעיקר במצבים בהם התקיימה הפרעה בשינה הלילה מסיבות שונות.

לא רק מיטה לחדר שינה: מעצבים את החדר עם מיטות זוגיות איכותיות

לאחר שבדקתם את התקציב שלכם למיטה זוגית מתכווננת שהיא למעשה מיטה חכמה (Smart Bed), את היבטי הטכנולוגיה והבריאות – תוכלו להתרכז גם בהיבט חשוב נוסף, התאמת המיטה לעיצוב החדר.
בסוויס סיסטם כבר הבינו מזמן שכפי שאתם מתאימים את השינה לגוף שלכם, אתם ודאי תרצו להתאים את עיצוב המיטה לעיצוב החדר, בחירת עיצוב המיטה מתאפשרת בקלות על-ידי מגוון רחב של מיטות ועיצובים משתנים.
טיפ מומלץ לעיצוב נכון, צלמו את החדר מהנקודה הרחוקה האפשרית ביותר ונסו להתאים את המיטה המתכווננת בזמן שאתם צופים גם במבט רחב על החדר שלכם.

לבסוף, במידה ואתם זקוקים לשטח אחסון נוסף בחדר, בדקו לגבי מיטה מתכווננת עם ארגז מצעים, מיטה המאפשרת נוחות מקסימלית, טכנולוגיה מתקדמת, עיצוב מגוון ואפשרות אחסון רחבה.

חזרה לרשימה

פוסטים קשורים

מחשבה אחת על “כיצד שינה טובה משפרת ביצועים לספורטאים מקצוענים וחובבים?

  1. יזהר פינקלשטיין הגיב:

    מה זווית התרוממות המזרון בצד הגב ??

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *