מאמרים על מיטות מתכווננות

כל מה שאתה צריך לדעת על מיטות מתכווננות

מיטות מתכווננות נמצאות בחדרי שינה רבים ברחבי העולם. אם אתם שוקלים רכישת מיטה חדשה, קחו רגע בכדי להכיר את התחום של ה-מיטות ה-מתכווננות. הן מציעות הרבה יותר מאשר “סתם” משענת לראש וזוויות רגליים נוחות. מיטות מתכווננות איכותיות ביכולתן לעזור לאנשים לישון טוב יותר, ליותר זמן ולהירגע.

רגע לפני רכישת מיטה חדשה? כדאי לקרוא כאן המלצות וטיפים על בחירת מיטה מתכווננת שיעזרו לכם להחליט איזו מיטה לרכוש ומדוע!

במדריך זה, אנו נספק לכם סקירה של כל מה שאתם צריכים לדעת בעת קניית מיטה מתכווננת.
חלק מהדברים שתוכלו ללמוד עליהם:

1- ידע וטרמינולוגיה בסיסית
2- גדלים ומאפיינים ייחודיים
3- תכונות בולטות ותוספות
4- מודלים של מיטות

היסודות של מיטות מתכווננות

כפי שאתה בוודאי יודע, מיטות מתכווננות כוללות מסגרות מותאמות המאפשרות לנו להתאים אישית את משענת הראש וזווית הרגלים. אחד ההבדלים הגדולים בין מסגרות מיטה מתכווננת למיטה רגילה, הוא מידת זווית המיטה. בדרך כלל, המסגרת תתכוונן ל- 60-90 מעלות מקבילות לקרקע. לעתים קרובות, משענת הראש וזווית הרגליים עשויים להיות שונים.

אז למה אנשים קונים מיטות מתכווננות? יש אנשים שקונים אותן כדי להקל על בעיות בריאותיות וכאב. שינה על מיטה מתכווננת יכולה לשפר את זרימת הדם, להקל על כאב וליצור שינה טובה יותר בשל היכולת להתאים את עמדת המיטה. עמדה כמו “אפס כבידה” או חצי פאולר מפחיתה את הלחץ על הגב ומקדמת את זרימת הדם. הרמת הרגליים למעלה בעת השינה יכולה גם לעזור להפחית בצקות או נפיחות הרגל.

המיטה המתכווננת כבר הוכיחה את עצמה בהפחתת הנחירות והעברת נוזלים. כשאתה ישן עם פלג גוף עליון שהוא מעט גבוה, קל יותר לאוויר לעבור וזה גם מונע מהחומצות בגוף להגיע אל הוושט. אפקט דומה ניתן להשיג עם כריות, כשמיטה מתכווננת מספקת פתרון נוח וארגונומי יותר.

מרבית האנשים נהנים מהנוחות והארגונומיה שמיטות מתכווננות מעניקות להם. למעשה, אנשים רבים, בריאים לחלוטין, בוחרים בסיסים מתכווננים רק לצורכי נוחות. צפייה בטלוויזיה, הקלדה במחשב או קריאה יכולים להיות הרבה יותר נוחים וקלים כאשר הראש שלך נמצא למעלה.

מה לעשות עם גדלי מיטות מתכווננות? אתה יכול למצוא בסיסים מתכווננים בתקן טיפוסי עם מזרנים מותאמים, אם כי מותגים רבים מציעים רק בסיסים מתכווננים בגודל מלא ובגדלי XL. הבסיסים הסטנדרטיים מוצעים לעתים קרובות בפיצול המיטה. משמעות הדבר היא שיש שני חצאים נפרדים לבסיס המיטה, כך שזוגות יכולים להתאים את צדדיהם באופן עצמאי. רוב בסיסי הפיצול מאפשרים לעבוד בהתאמה מלאה אם בני הזוג מעדיפים להשתמש במזרן אחד.

מה ההבדל בין AC ו-DC? בסיסי מיטות מתכווננות הם בדרך כלל אלקטרוניים ודורשים אנרגיה למנוע החשמלי שלהם כדי להעלות ולהוריד את המזרן. בעוד שכל המיטות המתכווננות צריכה להיות מחוברות לשקע חשמלי, יש כאלה הרצות על זרם חשמלי משתנה (AC) ואילו האחרות נעות על בסיס זרם חילופי לזרם הישיר (DC). מנועי AC חזקים יותר ומייצרים יותר רעש, ואילו מנועי DC נוטים פחות להישמע.

מה ההבדל בין הרגליים לגלגלים? בהרבה מיטות מתכווננות אתה יכול לבחור בין גלגלים ורגליים. גלגלים הם בעצם רגלי גלגלים. אם אתה חושב שאתה צריך להזיז את המיטה לעתים קרובות, גלגלים יכולים להיות בחירה טובה בשבילך. רגליים יכולות לספק יותר יציבות ולדעת רבים – הן גם יותר אתסתטיות.

כמה תכונות בולטות של מיטה מתכווננת

עכשיו כשכבר כיסינו את היסודות, בואו לצלול לתוך כמה מההיבטים היותר ראויים לציון במיטות מתכווננות. לא כל מיטות מתכווננות הן בעלות התכונות המתוארות בסעיף זה. כמו בכל רכישה, בדרך כלל תצטרך לשלם בנפרד עבור תוספות שונות.

הנה כמה מהתכונות והטכנולוגיות שנכללות לעתים קרובות במיטות מתכווננות:

1- שלט אלחוטי. ניתן לשלוט בבסיס המתכוונן על ידי שלט אלחוטי או קווי. שלט אלחוטי דורש סוללות מתאימות.

2- עמדת כבידה אפסית. יש כמה מיטות מתכווננות עם עמדות כגון אפס כבידה. זוהי עמדה שאמורה לחקות את התחושה של חוסר משקל.

3- הגדרות הניתנות לתכנות. בשני השלטים, הקווי והאלחוטי, אתה עלול למצוא כמה הגדרות הניתנות לתכנות. אלה הן עמדות המסגרת שנשמרות אחרי שאתה שומר את ההגדרה.

4- עיסוי. זהו אחד המאפיינים המשותפים והפופולאריים ביותר של מיטות מתכווננות. באמצעות רטט, מיטות אלה עשויות לעזור להקל על תחושות לחץ ומתח ולהרגעת הגוף.

5- אפליקציה. אוהבי הטכנולוגיה החדשה שימו לב. תכונה חדשה זו של חלק מהמיטות המתכווננות, מאפשרת לך לשלוט בפונקציות של המיטה שלך באופן אלחוטי באמצעות טלפון חכם או לוח מחשב.

6- ניטור נחירות. זוהי תכונה חשובה במיוחד, מיטות מתקדמות יודעות לנטר ולזהות נחירות על פי הקול או התזוזות בזמן נחירות.

כאשר המיטה מזהה נחירות, היא מגביהה מעט את תנוחת השינה כדי לפתוח את דרכי הנשימה ולהקל על הנחירות.

7- תכונות בטיחות. כאשר הכוח יוצא, מיטות מתכווננות ללא תכונות בטיחות נאותות יישארו נעולות בעמדה. מיטות מסוימות מתוכננות עם סוללות גיבוי או מערכות בטיחות המורידות את המיטה באירועים כאלה בצורה חלקה.

8- שירות יקיצה.
לא אוהב שעון מעורר? חלק מהמיטות באות עם תוכנה שבאמצעות הרמה עדינה, המיטה מעירה אותך מתרדמתך בזמן שנקבע מראש.

9- רמקולים מובנים. בדיוק כמו שזה נשמע, מספר מיטות מתכווננות מגיעות עם מערכת קול משלהם. אתה יכול לנגן מוסיקה או להאזין לסרט דרך המיטה שלך.

עכשיו שהכרנו קצת את האפשרויות של מיטה מתכווננת, אנחנו מזמינים אותך להגיע לאחד מסניפי סוויס סיסטם ברחבי הארץ. יועצי השינה שלנו מחכים לך ויעזרו לך לבחור מיטה מתכווננת שתתאים בדיוק לגוף ולצרכים שלך.

חזרה לרשימה

פוסטים קשורים

מחשבה אחת על “כל מה שאתה צריך לדעת על מיטות מתכווננות

  1. נילי גת הגיב:

    מחפשת טכנאי לתיקון מיטה מתכווננת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *