מאמרים על מיטות מתכווננות

מיטה זוגית עם מזרון ויסקו

שינה במיטה זוגית היא החלק החשוב ביותר בחיים שלנו ומצריכה את האיכות הטובה ביותר, כדי לקום לאחר שינה איכותית, רציפה ובריאה.

השינה רבים מהזוגות בישראל מחפשים אחר מיטה זוגית עם מזרון ויסקו, מזרון המשתלב עם מיטות זוגיות מתכווננות למקסום האפשרויות האורטופדיות במהלך השינה. אז כיצד מיטה מתכווננת עם מזרון ויסקו יכולה לסייע לכם להתאים את השינה בדיוק לצרכים שלכם? להלן כל הפרטים:

הכירו את המיטה הזוגית עם מזרון ויסקו

מי מאיתנו רוצה לישון על מזרון פשוט או מיטה זוגית רגילה? במקום בו אנחנו מבלים בחלק ניכר מחיינו, מרבית צרכני השינה יעדיפו לבחור במיטה ומזרון איכותיים ומתקדמים.
אחת מאפשרויות השינה הרבות מבית סוויס סיסטם, היא מיטה זוגית עם מזרון ויסקו המבוקשת מאוד בקרב צרכני השינה בישראל.

חומר הויסקו המקורי פותח במקור עבור סוכנות החלל האמריקאית (NASA), המטרה העיקרית של מזרון ויסקו היא ההתאמה של החומר אל מבנה הגוף של האדם ששוכב עליו, מסייע בבעיות אורטופדיות, סופג ומפחית את לחצי גוף האדם במהלך פעולת השכיבה.
מיטה זוגית עם מזרון ויסקו איכותי מאפשרת לזוג ליהנות ביחד משינה רגועה ונוטלת לחצים, כחומר הרגיש לטמפרטורה הויסקו מתעצב בהתאם לחום הגוף של כל משתמש/ת שינה, חומר הויסקו במזרון מתגמש בהתאם לחום הגוף הנפלט מהגוף.

יש מזרון ויסקו רגיל – ויש מזרון ויסקו של סוויס סיסטם!

ענקית השינה סוויס סיסטם מציעה לצרכני השינה שלה מזרונים איכותיים מסוגים רבים הכוללים מזרון ויסקו, לטקס ואפילו מזרני סויה העומדים בתקנים האירופאיים המחמירים.
מיטה זוגית עם מזרון ויסקו רגיל יכולה להיות טובה עבורכם, מזרון ויסקו מבית סוויס סיסטם ממוקם כמה רמות מעל מזרוני הויסקו הרגילים בשוק.

מזרוני ויסקו של סוויס סיסטם הם המזרונים היחידים המיוצרים ללא דבקים ובעלי תבנית יציקה היקפית, שיטה זו היא פטנט רשום.
בהתאם למבחנים שנעשו למזרוני הויסקו של סוויס סיסטם מול מזרוני ויסקו רגילים, נמצא כי מזרוני הויסקו של סוויס סיסטם עמידים עד פי 2 ממזרוני ויסקו רגילים אחרים.

יתרונות מיטה זוגית עם מזרון ויסקו

עקב הפיתוח המתקדם, רשימת היתרונות של מזרון ויסקו מבית סוויס סיסטם ארוכה כאורך הגלות.
טרם רכישת מיטה זוגית בשילוב מזרון ויסקו קראו את רשימת היתרונות המבטיחה איכות מוצר ואיכות שינה גבוהים במיוחד:

  • מזרוני הויסקו מכילים מינרלים טבעיים ואנטי בקטריאליים פעילים למניעת בקטריות.
  • ויסקו או ויסקו בהזרקה מבית סוויס סיסטם אינם כוללים שימוש בדבקים.
  • חומר הויסקו רגיש לטמפרטורה ויודע לזהות את חום גוף משתמש/ת השינה כל פעם מחדש.
  • אחראיות מזרון ויסקו היא רבת שנים ויכולה להגיע עד ל – 20 שנות אחראיות.
  • מזרון בעל כושר התאוששות מהיר.
  • מזרון ויסקו כולל יכולת ספיגת לחצים של כ – 80%.
  • מזרון הויסקו מאפשר פיזור נכון של עומס הגוף.
  • מזרון הויסקו מפחית תזוזה לילית באופן משמעותי.
  • מונע את תופעת העקצוץ בשינה.
  • מסייע בסחרור מחזור הדם.

מזרוני ויסקו של סוויס סיסטם עומדים בכל דרישות האיכות והתקנים האירופאיים, אינם מכילים DBT ו- TBT ועמידים בפני התלקחות (ניתן לקרוא עוד על סוגי התקנים באתר סוויס סיסטם).

השילוב המנצח: מיטה זוגית מתכווננת עם מזרון ויסקו

אם אתם מעוניינים להשקיע במיטה איכותית במיוחד כהשקעה לטווח ארוך עם איכות שינה מתקדמת, תוכלו לרכוש מיטה זוגית מתכווננת מבית סוויס סיסטם לצורך התאמת תנוחות השינה.
בעזרת הטכנולוגיה המתקדמת של המיטה המתכווננת של סוויס סיסטם תוכלו להתאים את אזורי הגוף (ראש וצוואר, גב ורגליים), בהתאם לכל מצב בו תצטרכו את המיטה החשמלית שלכם: שינה, שכיבה, מצב קריאה, רגל מורמת ועוד.

המיטה הזוגית המתכווננת מחולקת לשני מנגנונים, כך שכל אדם השוכב על המיטה יוכל להתאים את משטח השינה לצורך שלו ובצד שלו באמצעות שלט המכוון את אזורי הגוף.
המיטה המתכווננת נוצרה תסייע לכם באיכות השינה ובהתאמת השינה ובהתאם לצרכים שלכם, מסייעת בהקלה על נפיחויות הרגליים, ממריצה את מחזור הדם ותורמת להתמודדות עם מצבים רפואיים שונים.
שילוב מיטה זוגית מתכווננת עם מזרון ויסקו הוא שילוב מומלץ לכל אדם המחפש שינה במקסימום איכות, נוחות, בריאות ורוגע.

חזרה לרשימה

פוסטים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *