מאמרים על מיטות לילדים ולנוער, מאמרים על מיטות מתכווננות

מיטה מתכווננת לבני נוער

איך בוחרים מיטה נוער? האם לרכוש עבורם מיטה מתכווננת או מיטה רגילה? למה כל הורה חייב לתת לילד/ה שלו את איכות השינה הטובה ביותר שהיא כמובן מיטת נוער מתכווננת? כל הפרטים כאן!

מיטה מתכווננת לבני נוער בעלת יתרונות רבים ואתם שואלים למה היא כל כך טובה לבני נוער? את כל התשובות ועל כל היתרונות של מיטות מתכוננות תוכלו לקרוא במאמר זה:

מיטה מתכווננת על קצה המזלג

המיטה המתכווננת היא בעלת ייחודיות משלה. מדובר על מיטה בעלת יכולת לשנות זוויות בהתאמה אישית לפי הצורך והרצון של הנמצא בה והיא נשלטת על ידי שלט, המחובר למנגנון החשמלי של המיטה. בנוסף, המיטה מחולקת לשלושה חלקים, כאשר כל חלק מאפשר שינוי זווית של חלק אחר בגוף: הראש והצוואר, הגב והרגליים.

למה היא כל כך מבוקשת?

יש סיבות רבות לכך שהמיטה המתכווננת מבוקשת כל כך בקרב כל האוכלוסיות. אחת העיקריות שבהן היא, הנוחות שהיא מספקת בפני עצמה ללא צורך בשימוש באביזרים נוספים כדוגמת כריות וכדומה לשם שינוי תנוחה והעובדה, ששינוי התנוחה נעשה באמצעות שלט זמין ונוח, הופכת את המיטה המתכווננת לנוחה עוד יותר. בנוסף, מדובר על מיטה בגדלים סטנדרטיים ולכן היא לא דורשת שטח גדול יותר מאשר כל מיטה רגילה.

הצרכים המיוחדים של גיל הנעורים

תקופת הנעורים היא תקופה מיוחדת. זוהי התקופה, בה הילד הופך לנער מתבגר ואט אט לאדם בוגר. תקופה זו מאופיינת בשינויים פיזיולוגיים, הורמונליים ורגשיים רבים ולכן גם יש צרכים רבים, שהם ייחודיים לתקופה זו. לדוגמה, בני הנוער נוטים להסתגר בחדרם במשך שעות רבות ולכן הם זקוקים לתנאים טובים, על מנת שיוכלו ליהנות מפרטיות חדרם ולעסוק בעיסוקיהם השונים: לימודים, יצירת קשרים חברתיים והכרת השינויים הרבים המתרחשים בגופם ובאופן מחשבתם.

הצרכים הגופניים

מיטה מתכווננת היא אחת הדרכים היעילות לספק לבני הנוער את הצרכים הדרושים להם. לדוגמה, ידוע שבני נוער נוטים לישון שעות מעטות מן הדרוש להם בעיקר בתקופה, שבה הגוף שלהם גדל ומתפתח והוא זקוק לשינה כל כך. לכן חשוב לספק להם את האפשרות לישון שינה איכותית בשעות השינה המעטות שלהם. כמו כן, הגוף המתפתח זקוק לתמיכה מלאה במהלך שעות השינה והמיטה המתכווננת מסוגלת לספק אותה.

מיטה מתכווננת זה פרקטי!

כולנו יודעים, שבני הנוער של היום עסוקים בקשרים וירטואליים הרבה יותר מאשר בקשרים אישיים. יש ששמחים על כך ויש שחוששים מכך. אבל מה שבטוח הוא, שזוהי עובדה קיימת ואי אפשר להתעלם ממנה. לכן חשוב לספק לבני הנוער את האפשרות ליצור את הקשרים הווירטואליים שלהם ולחזק אותם על מנת שיוכלו לשמור על הקשרים החברתיים שלהם וכאן נכנסות מיטות מתכווננות לתמונה: על ידי הגבהה של החלק העליון של המיטה, ניתן להיות בתנוחת ישיבה נוחה במיוחד ולהשתמש בטלפון הנייד או במחשב הנייד בלי לצאת מהמיטה.

צרכים לימודיים

עוד מאפיין של גיל הנעורים הוא הדרישות הגבוהות בלימודים. בין אם הנער לומד בחטיבת הביניים או בתיכון וכבר לומד לבגרויות, הוא נדרש להשקיע בלימודים דווקא בתקופה, שבה הוא הכי רוצה להשקיע בחברים שלו. אם גם אתם רוצים שהמתבגר שלכם ישקיע בלימודים כפי שנדרש, חשוב שתספקו לו את התנאים לכך! האפשרות ללמוד במיטה נוחה תעזור למתבגר להתרכז בלימודיו ולמצות את הפוטנציאל הגלום בו.

הצרכים החברתיים

כאמור, לבני הנוער יש צורך עז בחיזוק הקשרים החברתיים שלהם בכל דרך אפשרית. אחת הדרכים לעשות זאת היא על ידי לינה בבתים של החברים מהכיתה, מהתנועה או מכל מסגרת אחרת. לכן חשוב לאפשר לנערים לארח את חבריהם גם לאורך הלילה ובמידה ואתם מעוניינים לעזור בכך לילדכם, רצוי שתרכשו עבורו מיטה מתכוננת זוגית או בגודל של מיטה וחצי וכך הוא יוכל לארח בכיף את חבריו ולחזק את קשריו החברתיים.

אתם צריכים גם לדעת ולהבין שהיום בני נוער רוצים מיטה שהם יאהבו, שהם יוכלו לשבת בחדר עם חברים או חברות ושהם יוכלו לשבת על המיטה או לראות עליה סרט.. לכן חשוב שבני הנוער יגיעו אתכם לחנות ויבחרו בעצמם את המיטה שלהם מבין קולקציית “מיטות נוער מתכווננות” כי יש מיטות נפתחות, יש מיטות מתכווננות עם ארגז מצעים, יש מיטה וחצי ויש מגוון גדול של מיטות בסוגים שונים וצבעים שונים..לכן כאשר רוכשים מיטת נוער מתכווננת עשו זאת בחכמה והבנה שזה יענה על כל הצרכים האישיים והחברתיים של הילדים שלכם.

חזרה לרשימה

פוסטים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *