מאמרים על מיטות מתכווננות

כיצד מיטה מתכווננת משפיעה על תוצאות באימונים של ספורטאים?

מה משפיע על ספורטאי מקצועי או חובב? מדוע שינה איכותית חשובה? וכיצד המיטה החכמה הראשונה בישראל תסייע לספורטאים להגיע לביצועים והישגים טובים יותר?

מה הקשר בין שינה על מיטה מתכווננת על הצלחה באימונים ? 
גורמים רבים יכולים להשפיע על תפקוד ספורטאים, במרבית המקרים ההיבטים המשפיעים על ספורטאים מתחלקים ל 3 קטגוריות עיקריות: תזונה, אימונים ושינה טובה.
ככל שמשטר האימונים יהיה מקצועי ומוקפד יותר כך הגוף יוכל להיבנות בצורה טובה יותר, לשפר את הכוח והסיבולת, לשפר את המיומנות הספורטיבית וכן לבנות מוטיבציה וביטחון רב עקב הפעילות הספורטיבית עצמה וכן הביצועים הטובים באימונים לקראת משחקים ותחרויות.יחד עם זאת לשינה טובה, יש תפקיד משמעותי בהחלמה ושיקום הגוף עבור כל אדם וכמובן עבור ספורטאים מקצוענים וחובבים המבצעים פעילויות פיזיות מאומצות וזקוקים באופן קריטי לשינה איכותית.
במהלך שינת הלילה הגוף שלכם מתקן עצמו, מחדש רקמות ומחלים – מחסור בשעות שינה ושינה שאינה איכותית מובילה לירידה בהחלמה הגופנית והתיקון הגופני אינו מבוצע כשורה.
שינה שאינה איכותית מעלה את הסיכויים להשמנה, עליה בלחץ הדם, סכרת, דיכאונות, חרדות, לחץ והיבטים בריאותיים ומנטליים נוספים שפוגעים באדם הממוצע ומסכנים ספורטאים בכלל ענפי הספורט השונים.

שינה חשובה לספורטאים מקצוענים וחובבים:
כאמור, שינה ירודה עלולה להוביל למצבים שליליים רבים שפוגעים באדם הממוצע ויכולים להוות נזק עצום עבור ספורטאים, בין היתר ספורטאים יכולים לסבול מישנוניות בשעות היום, עליה בסיכון לפציעה, החלמה איטית, חוסר ריכוז וקשב, ירידה בדיוק, פגיעה בזמן תגובה, ירידה במוטיבציה ובביטחון העצמי והיבטים שליליים רבים שאינם יכולים להיות חלק משגרת היום של ספורטאים.
שינה באיכות טובה תסייע לשיפור תוצאות באימונים והישגים בתחרויות ותוביל ספורטאים להצלחה ספורטיבית, אישית ואף עסקית כתוצאה מהפיכתכם לדמות ספורטיבית מובילה ומוכרת. בשל כך סוויס סיסטם העניקה למשלחת ההישראלית לאולימפידה 2020 את המיטה המתכווננת החכמה. והכל למען הצלחתם של נציגנו באולימפידה. כמובן את התוצאה הנהדרות שכולנו התגאנו לראות.

מה הקשר בין המיטה החכמה וההצלחה באולמפידה?

איך נדע אם אנחנו ישנים טוב? למה אנחנו קמים עייפים? המיטה החכמה מודדת את איכות השינה שלנו באמצעות חיישנים המזהים דופק, תזוזות, מדדי נשימה ועוד. כל נתונים אלו מגיעים אל הנייד שלנו ואנחנו יכולים ללמוד על איכות השינה שלנו.

המידע הרב הנאגר על השינה שלנו עשוי לסייע לנו בהתאמת בסיס המיטה לצרכים הפיוזיולוגים שלנו. לדוגמא : כאשר החשיינים מזהים מצב של קוצר נשימה הם מרימים את מנח הראש, כדי לאפשר מעבר אוויר תקין.

שיפור שינה לספורטאים? הכירו את ה – Smart Bed של סוויס סיסטם
אלוף אירופה בהתעמלות, המתעמל הישראלי אלכס שטילוב, מצליח להגיע להישגים ולזכות במדליות רבות בזכות הקפדה יתרה על היבטים רבים המשפיעים על ספורטאים.
בין היתר, שטילוב בחר להעמיד את השינה בראש סדר העדיפויות שלו כשבחר לישון על ה – Smart Bed של סוויס סיסטם, מיטה חכמה המאפשרת ניטור מדדים רבים הקשורים לשינה, מספקת דו”ח מצב על המדדים וכן גם המלצות לשיפור איכות השינה בהתאם למדדים.

המיטה החכמה מקבלת פקודות קוליות, מנטרת מדדי שינה ומספקת דו”חות, מסייעת באיתור וטיפול אוטומטי בנחירות, כוללת שעון מעורר שמעביר את המיטה לתנוחה מיוחדת המתאימה מאוד להקפדה על שעות התעוררות של ספורטאים, 2 יציאות USB, תאורת לד דקורטיבית, שלט Bluetooth אלחוטי והתממשקות לאפליקציית Sleep Assist.
עם מזרון איכותי המתאים את עצמו לגוף האנטומי של כל ספורטאי ויכולת שינוי אזורים שונים בגוף, המיטה החכמה היא פסגת האיכות עבור הספורטאים הישראלים.

יד ביד: Swiss System תומכת במשלחות האולימפיות של ישראל
סוויס סיסטם אינה רק החברה המובילה בישראל למערכות שינה מתקדמות, מיטות מתכווננות וכן הסמארט הבד הראשונה בישראל – בסוויס סיסטם מאמינים בהצלחתם של הספורטאים הישראלים ועתה החברה היא נותנת החסות הרשמית של הוועד האולימפי לאולימפיאדת טוקיו השנה וגם באולימפיאדת טוקיו בפריז 2024.
החברה תספק לספורטאים מערכות שינה מתקדמות כדי לאפשר להם להגיע להישגים, לנצח בתחרויות ולקדם את הספורט בישראל.
סוויס סיסטם גאה לשלב כוחות יד ביד עם הוועד האולימפי ומביעה הערכה ואמון בספורט האולימפי בישראל.

לא רק מיטה לחדר שינה: מעצבים את החדר עם מיטות זוגיות איכותיות

לאחר שבדקתם את התקציב שלכם למיטה זוגית מתכווננת שהיא למעשה מיטה חכמה (Smart Bed), את היבטי הטכנולוגיה והבריאות – תוכלו להתרכז גם בהיבט חשוב נוסף, התאמת המיטה לעיצוב החדר.
בסוויס סיסטם כבר הבינו מזמן שכפי שאתם מתאימים את השינה לגוף שלכם, אתם ודאי תרצו להתאים את עיצוב המיטה לעיצוב החדר, בחירת עיצוב המיטה מתאפשרת בקלות על-ידי מגוון רחב של מיטות ועיצובים משתנים.
טיפ מומלץ לעיצוב נכון, צלמו את החדר מהנקודה הרחוקה האפשרית ביותר ונסו להתאים את המיטה המתכווננת בזמן שאתם צופים גם במבט רחב על החדר שלכם.

לבסוף, במידה ואתם זקוקים לשטח אחסון נוסף בחדר, בדקו לגבי מיטה מתכווננת עם ארגז מצעים, מיטה המאפשרת נוחות מקסימלית, טכנולוגיה מתקדמת, עיצוב מגוון ואפשרות אחסון רחבה.

חזרה לרשימה

פוסטים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *