מאמרים על מיטות מתכווננות

המיטה המתכווננת החכמה (Smart Bed)

מה צריך לדעת לפני שבוחרים מיטה מתכווננת לחדר השינה? איך לבחור מיטה מתכווננת איכותית? מה לשאול לפני רכישת מיטה מתכווננת עם ארגז מצעים וכמובן איזה סוג מזרון לבחור? כל התשובות כאן!

שמעת על סאמרט בד (Smart Bed)? המיטה החכמה של חברת סוויס סיסטם תשנה את כל מה שחשבת לגבי מיטה!

רגע לפני שמרעננים את חדר השינה עם מיטה מתכווננת חדשה מבית סוויס סיסטם, חשוב לבדוק מספר היבטים שיסייעו לכם להתאים מיטה זוגית מתכווננת: מה התקציב הקיים ברשותכם? לאיזו רמת טכנולוגיית סאמרט בד (Smart Bed) אתם שואפים? האם יש לכם צורך בריאותי או דרישות שינה מיוחדות לגבי המזרן? איך להתאים מיטה לחדר שינה לעיצוב החדר? ומה לגבי מיטה מתכווננת עם ארגז מצעים?

מיטות מתכווננות מחירים / מיטות מתכווננות עודפים

מיטות זוגיות ממומלצות מבית סוויס סיסטם קיימות בגדלים, עיצובים וטכנולוגיות שונות כדי לאפשר לכלל הציבור לאתר את המיטה המושלמת עבורם, אחרי שלב בחירת המיטה יגיע שלב התאמת המזרן לדיוק מושלם עבור כל משתמש/ת – כל אלו ועוד מאפשרים מגוון גדול של מיטות מתכווננות וכך גם המחירים למיטה חשמלית זוגית יכולים להשתנות בהתאם.

מחירי מיטות זוגיות מתכווננות יכולים לנוע בין אלפי שקלים לעשרות אלפי שקלים, חיפוש אחר מיטה זוגית מומלצת יכול להיערך זמן רב ורכישת מיטה לחדר שינה מתבצעת בפעם במספר רב של שנים – לשם כך, סוויס סיסטם חרטו על דגלם להציע רק מיטות זוגיות איכותיות, במחירים משתנים כדי להתאים כל מיטה זוגית עם מזרן לגב המשתמש/ת ולא פחות לכיס של המשתמש/ת. במידה וחשקתם במיטה מתכווננת עם ארגז מצעים ואתם נמצאים בתקופה כספית לחוצה במקצת, תוכלו לברר על סקטור העודפים למיטות מתכווננות באתר או במוקד השירות של סוויס סיסטם.

טכנולוגיה מתקדמת ברמות שונות ומותאמת לאנשים שונים
מיטה זוגית איכותית מייצגת שילוב של טכנולוגית מזרן איכותית ועיצוב מוקפד בכל מיטה מבית סוויס סיסטם.
מיטה חשמלית זוגית אינה מסתכמת במנגנון עלייה והורדה בלבד, המיטות הזוגיות מבית סוויס סיסטם משלבות טכנולוגיות מתקדמות החל מבד המזרן הנושם, משטחי שינה אורטופדיים בעלי יכולת התאמת המזרן במספר מוקדים בגוף, בלימת זעזועים, ביטול גל מחזורי, אזורי קושי שונים ומבחר סוגי מיטות בטכנולוגיות משתנות המבטיחות שיפור משמעותי באיכות השינה שלכם.

סוויס סיסטם היא החברה היחידה בישראל שבחרה לשים דגש גם על איכות המזרן, השקעה על כל משטח שינה ורמת טכנולוגיה משתנה בהתאם לסוג המיטה.
כדי להתאים את השימוש בסמארט פון והצפייה בסמארט טיוי, סוויס סיסטם מאפשרת לכם להתקדם צעד אחד נוסף לכיוון סאמרט בד (Smart Bed).

בשביל הבריאות שלך: מיטה זוגית אורטופדית מתכווננת

כמעט כל אחד מאיתנו יצטרך לדאוג לבריאותו בשלב כזה או אחר של החיים, אם מדובר על בעיה אורטופדית כדוגמת בעיות גב או בעיות רבות שצצות עקב שינה שאינה איכותית.
כדי לשפר את איכות השינה בעשרות אחוזים עלים לבחור לדאוג למיטה מתכווננת ברמה גבוהה, כזו המשלבת טכנולוגיה מתקדמת ודואגת להתאמה מושלמת עבור כל משתמש/ת.
בעזרת המיטות המתכווננות והחכמות של סוויס סיסטם תוכלו להתאים את המזרן עבור חלקים רבים בגוף, כך תוכלו לישון כל לילה על מזרן ומשטח שינה המתאימים את עצמם אליכם.

לא רק מיטה לחדר שינה: מעצבים את החדר עם מיטות זוגיות איכותיות

לאחר שבדקתם את התקציב שלכם למיטה זוגית מתכווננת שהיא למעשה מיטה חכמה (Smart Bed), את היבטי הטכנולוגיה והבריאות – תוכלו להתרכז גם בהיבט חשוב נוסף, התאמת המיטה לעיצוב החדר.
בסוויס סיסטם כבר הבינו מזמן שכפי שאתם מתאימים את השינה לגוף שלכם, אתם ודאי תרצו להתאים את עיצוב המיטה לעיצוב החדר, בחירת עיצוב המיטה מתאפשרת בקלות על-ידי מגוון רחב של מיטות ועיצובים משתנים.
טיפ מומלץ לעיצוב נכון, צלמו את החדר מהנקודה הרחוקה האפשרית ביותר ונסו להתאים את המיטה המתכווננת בזמן שאתם צופים גם במבט רחב על החדר שלכם.

לבסוף, במידה ואתם זקוקים לשטח אחסון נוסף בחדר, בדקו לגבי מיטה מתכווננת עם ארגז מצעים, מיטה המאפשרת נוחות מקסימלית, טכנולוגיה מתקדמת, עיצוב מגוון ואפשרות אחסון רחבה.

חזרה לרשימה

פוסטים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *