מאמרים על מיטות מתכווננות

בחירת מיטה מתכווננת- כל מה שרציתם לדעת

מיטה מתכווננת – המדריך השלם לצרכנים לפני שקונים מיטה מתכווננת זוגית או יחיד. כל מה שצריך לדעת על מיטה מתכווננת לגבי היתרונות, סוגי מיטות מתכווננות, החשיבות של מזרן אורטופדי איכותי, קהל היעד ועוד.

חושבים לקנות מיטה מתכווננת? אל תפסידו את המדריך הבא מאת סוויס סיסטם!

blog

מיטה מתכווננת – הרעיון

הרעיון של מיטות מתכווננות הוא, שהן מאפשרות לשוהים בהן לבחור לעצמם את התנוחה הרצויה להם בעזרת שלט פשוט ונוח לתפעול, המחובר למנגנון חשמלי ושולט בחלקי המיטה השונים. המיטה מחולקת למספר חלקים, המשתנה בהתאם לסוג המיטה שתבחרו, אך לרוב מדובר על שלושה: ראש וצוואר, גב ורגליים. כל אחד מהחלקים ניתן לשינוי של הזווית וכך למעשה, מתבצע השינוי של התנוחות.

חשיבות התנוחה על המיטה

תנוחת השינה חשובה הרבה יותר מכפי שוודאי חשבתם! כמה פעמים כבר יצא לכם לקום בבוקר עם צוואר תפוס או עם גב כואב? כמה פעמים התעוררתם והרגשתם, כאילו לא ישנתם בכלל? תנוחת שינה נוחה וטובה תעזור לכם לקום בבוקר רעננים ומוכנים ליום חדש, כפי שאתם אמורים להרגיש. אצלנו בסוויס סיסטם תמצאו מיטה מתכווננת בעלת משטח אורטופדי המורכב מחמישה פרקים. בעזרת השלט האלחוטי תוכלו לכוון בנפרד את הראש והכתפיים ואת הרגליים. התנוחה המומלצת היא זווית של 15 מעלות בראש ובכתפיים. בזווית הזו, המיטה תומכת במשקל של הראש והרגליים ומפחיתה משמעותית את העומס על הגב ועמוד השדרה.

חשיבות השינה

שינה טובה ואיכותית תשפיע רבות על מהלך היום שלכם וזאת, מפני שהשינה היא צורך טבעי של הגוף ובלעדיה לא ניתן לתפקד כראוי: יכולת הריכוז והזיכרון יורדת משמעותית ומצב הרוח הופך לירוד. במקרה של תינוקות, ילדים ומתבגרים, גם הגדילה תלויה בשינה, מפני שבמהלך שינה טובה מופרשים בגוף הורמוני הגדילה.

מיטה מתכווננת- לא לשינה בלבד

אם אתם מאותם אנשים, שנוהגים לצפות בטלוויזיה במיטה או לעבוד בה עם המחשב הנייד, הרי שמיטה מתכווננת היא בדיוק מה שאתם צריכים! בזכות האפשרות לשנות את התנוחה של חלקים שונים בגוף, ניתן גם לכוון את המיטה לתנוחת ישיבה נוחה במיוחד וכך ליהנות עוד יותר מהצפייה בטלוויזיה, קריאת הספר או העיתון ואפילו מהעבודה.

עזרה משמעותית

מיטה מתכווננת יכולה לעזור במיוחד לאוכלוסיות שונות, המתקשות לשנות תנוחות באופן עצמאי כדוגמת נכים וקשישים. אנשים אלו, יכולים להיעזר במיטה על ידי שינוי הזווית שלה וכך לעבור ממצב ישיבה למצב שכיבה ולהפך. כאשר אפשרות זו עומדת בפני קשיש או נכה, עומדת בפניו האפשרות להיות עצמאי יותר.

להתפנק מכל הלב

לקראת רכישה של מיטה מתכווננת חשוב לבדוק אילו סוגי מיטות קיימים וזאת, משום שבאפשרותכם לבחור מיטה משודרגת בעלת מנגנון משוכלל יותר, חלוקה מפורטת יותר של המיטה לפי חלקי הגוף ועוד. כמובן, אפשרויות אלו באות לידי ביטוי גם בעלות המיטה, אבל אם אתם רוצים לפנק את עצמכם במיטה איכותית, שווה לבדוק את האפשרויות ואולי תבחרו להשקיע קצת יותר ולהתפנק כמו שצריך.

סוגי מיטות מתכווננות

המיטות המתכווננות הרגילות, אלו שאינן משודרגות, מתחלקות בעיקר לפי גודלן. כלומר, ישנה מיטת יחיד, מיטה וחצי או מיטה זוגית. את המיטה יש להתאים כמובן לישנים עליה ורצוי לעשות זאת עם חשיבה לעתיד. לדוגמה, ילד בן עשר בקרוב מאוד יתחיל לגדול במהירות ויהפוך לנער מתבגר ובשלב הזה סביר להניח, שמיטת יחיד לא תספיק לו. כמו כן, חשוב להתאים את גודל המיטה לגודל החדר. וכל זאת, בדומה לרכישת מיטה מכל סוג שהוא. יש אפשרות לרכוש גם מיטה מתכווננת עם ארגז מצעים.

מיטה זוגית מתכווננת

מיטה מתכווננת זוגית דורשת הסבר קצר משלה מפני שהיא גם מעלה שאלות רבות. אם כך חשוב לציין, שהמיטה המתכווננת הזוגית היא בעלת שני מנגנונים נפרדים, המאפשרים לכל צד לשלוט בזוויות השונות של המיטה לצורך מציאת התנוחה המתאימה לכל אחד מבני הזוג בעזרת שלט ייעודי לכל צד.
שאלה נפוצה נוספת היא לגבי המצעים. הרי אם כל צד יכול לשנות את הזווית באופן אישי, איך ניתן להשתמש במצעים זוגיים? התשובה היא, שיש להשתמש בשני סטים של מיטות יחיד וכך ניתן ליהנות גם ממיטה זוגית וגם מהתנוחה הרצויה לכל אחד באופן אישי. מה שבטוח זה ששינה טובה תשפר מאוד את הזוגיות שלכם!

לסיכום, מיטה מתכווננת מאפשרת לכם לישון בתנוחה שתהיה הכי נוחה ובריאה עבורכם.

השאירו לנו פרטים ואחד מיועצי השינה שלנו ייצור איתכם קשר בהקדם.

חזרה לרשימה

פוסטים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *